Follow on Bloglovin

Sekelskifte

Här hemma går vi runt som på moln och kan inte riktigt förstå att vi faktiskt köpt vårat drömhus. Det känns så surrealistiskt. 

För mig har många av mina drömmar gått i krasch tidigare och därför har jag inte jättestora förhoppningar kring mina drömmar idag... Jag får ofta höra att jag ser negativt på saker bara för detta, men jag har den ohyggligt dumma vanan att aldrig ta ut glädjen i förskott utan drar alltid slutsatsen att det kommer gå åt helvete. Men nu är det ett par av mina största drömmar som gått i uppfyllelse inom ett par år; 2012 köpte vi bostadsrätt, 2013 gifte vi oss, 2014 fick vi världens bästa besked: att Kaela låg i min mage, 2015 kom den stösta gåva vi någonsin kan få, nämligen lilla Kaela och nu 2016 flyttar vi till vårat drömhus. Livet känns väldigt magiskt just nu måste jag säga!!❤️

Idag har jag och Mini-me haft en mysdag hemma innan det var dags att åka på babysim. Onsdagar är alltid mysdag då jag inte vill att hon ska vara trött när vi ska på badet så då passar det perfekt med att bara vara hemma och ta det lugnt.
När Kaela sov passade jag på att leta inspiration till badrumsrenovering i huset. Båda badrummen är i akut behov av renovering och det är egentligen det enda som behöver renoveras i huset. Vi kommer göra en del förändringar ändå för att få det precis så som vi vill ha det, men badrummen blir högsta prio!
Det här är favoritinspirationen just nu!

Vi fullkomligt älskar kommoden som är på den västra bilden, MEN... Den går lös på 32 000:- och då ingår inte ens handtagen till lådorna. Vi ska nog leta vidare helt enkelt..!


Märks det att jag längtar tills vi flyttar in?

Kommentera här: