Follow on Bloglovin

Upptagen med livet

Oj oj så tiden rinner iväg!! Förra veckan var allt annat än lugn. Vi håll på med de sista förberedelserna in i det sista och var klara 3 min innan mäklaren kom och erövrade lägenheten inför visning.

Sedan har vi firat båda mina föräldrar som fyllt år. Först på tur var min mamma som fyllde 50-år! Att hon är så gammal! Shiit, det innebär ju att jag inte är så ung längre heller. 
Jag & mamma för många år sedan! Den där filten med nallar var min snuttefilt och den finns kvar än idag. Dock har allt yttertyg skavts av så det är endast bomullsvadden kvar.

Vi har även umgåtts med fina vänner, Nessica och hennes lilla Natalya, som är 6 veckor yngre än Kaela, har varit hos oss tre dagar och umgåtts! Det är så kul att se hur glada dem blir när dem ser varandra, småfisarna!

Idag ska vi iväg på babysim. Det blir sista gången innan hösten då Kaela inte får flytta upp i grupp först hon är äldre. Nästa grupp har åldersgräns på 1,5 år, men vi har fått lov att börja ett par månader i förväg, så till hösten fortsätter vi. Innan dess får vi helt enkelt gå och bada på egen hand.

Som sagt, vi har fullt upp med livet just nu som snurrar på i 180!! Hur ser era dagar ut? Har ni lika hektiskt liv som vi har just nu?


Kommentera här: